Pazar 6'lısı : Alışveriş Sepetimdeki 6 Kİtap

by - Ocak 14, 2018



Ah bir bilseniz o alışveriş sepetinde ne kadar çok kitap var . Her günde beşer onar artıyor resmen . 2018 Okuma Hedeflerim , Pazar 6'lısı: 2018'de Okumak İstediğim 6 Kitap gibi yazılarımda birçok istediğim kitaptan bahsettim aslında bu yüzden bu yazıda daha farklı kitaplardan bahsedeceğim . Doğum günümde yaklaşıyorken ilgilenenlere duyurulur.. (Hediye fikrini de Şule Uzundere'den kaptım hemen.)
                                 

                                                                                       Amin Maalouf / Afrikalı Leo


Bir arkadaşım Maalouf'u anlat anlat bitirememişti ve en güzel eserinin de bu olduğunu söylemişti . Uzun zamandır okumayı merakla bekliyorum.


Umberto Eco / Gülün Adı


Üniversite'de çok sevdiğim bir hocam birinci sınıfta mutlaka okumamız gerektiğini hatta üstüne filmini de izlememiz gerektiğini söylemişti . İşte taa o zamandan beri kendileriyle bakışıyoruz da bir türlü elime ulaşamadı :)


                                                                                   Ray Bradbury / Fahrenheit 451



Bir distopya sever olarak atlayamayacağım ki içi kitaplar ile bir distopyayı barındırıyormuş gerisini siz düşünün artık .. Ve kitabın şöyle bir iddiası var ; ''Dünyada tek bir kitap kalacak olsa , o kitap olamaya aday.''

Hasan Ali Toptaş / Kuşlar Yasına Gider


Bu yazarı birçok kişi de gördüğüm için çok merak ediyordum . Bi Poşet Kitap'ta bana yazarın bu kitabı ile başlamamı önerdi . Böylece bu kitapta sepetimde yerini bulmuş oldu :)

Dan Brown / Başlangıç


Bana polisiye sevdiren adam! Brown'un bir kaç kitabını okudum ve gerçekten çok sevdiğim yazarlardan birisidir kendisi . Adam kesinlikle boş yazmıyor , araştırıyor ve bunları kanıtlı olup bizlere sunuyor . Bu kitabını ilk çıktığı günden beri okumak istiyorum !

Gabriel Garcia Marquez / Yaprak Fırtınası 


Marquez henüz tanışmadığım bir yazar ve şuan iyi ki de tanışmamışım diyorum . Pinuccia'nın Şuradaki videosundan sonra Marquez kitaplarını belli bir sıraya göre okumaya karar verdim . Bu kitap da okuyacağım ilk kitap :)



Etkinlik detaylarına ve Ocak ayı kategorilerine 'Şuradan' ulaşabilirsiniz .
Sizlerin alışveriş sepetinizde neler var ? Pazar 6'lısı yazınızı yazdınız mı? Aşağıya link bırakarak benimle paylaşabilirsiniz :)
Bir sonraki yazıda görüşmek üzere :)

You May Also Like

19 yorum

  1. Sepetinizde güzel kitaplar varmış. Afrikalı Leo'yu beğenmiştim ben. Kuşlar yaşına gider ve Gülün adı da güzel kitaplar. Ama diğerlerini okumadım. Dan Brown okumayı sevdiğim için bu kitabının da keyifli olduğunu düşünüyorum.Keyifliar dilerim.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende en kısa zamanda hepsini okumayı ümit ediyorum:)
      Çok teşekkür ederim :))

      Sil
  2. afrikalı leo okudum. fena değil tabii diğer maluf kitapları gibi güzel, popüler ama hafif edebiyat, keyifli okunuyo tabii, ama ciddiye alıncak kitaplar diil yaa :) gülün adı okudum ama çok ağır, bu eco en büyük aydın kabul ediliyo dünyada :) bence filmini izle daha kolay :) fahrenhayt güzel tabii, o da hafif diil ama çok öenmli tabi, onun da filmi iyi bak :) hımm, marquez herıld yani iyi. yaprak fırtınası okumadım ama bikaç tane okudum, kırmızı pazartesinin filmi de çokzel :) dan brown ben de okudum hepsinii, bu sonuncuyu okumadım, dan brown da işte edebiyat değil popüler olarak iyi yani, kitaplarını formülle yazıyomuş işte, planlıyo iş gibi :) ben onu kötü buluyoruum :) hasan ali toptaş henüz okumadım ama bence de müthiş olmalıııı. onun da filmi var işteee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eco'nun kitaplarını ağır olduğunu hocamızın önermesinden anlamalıydım aslında :))
      Fahrenheit'in filmi olduğunu bilmiyordum ama genelde kitabı okuyup ondan sonra filmi izlemek gibi bir huyum var. Okuduktan sonra hepsini izlerim ama :) Dan Brown'un formülle yazdığını bilmiyodum , öğrenmiş oldum.. Brown'da hoşuma giden kitaplarından bir şeyler öğrenmem.
      İnşallah 2018'de Hasan Ali Toptaş'la tanışırız ikimizdeee :)

      Sil
  3. Gülün Adını ben de istiyoruuumm :) Kuşlar Yasına Gider yazarın dilinin en sade olduğu kitap, o yüzden başlangıç için iyi ben de öyle yapmıştım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülün Adı'nı benden önce okursan yorumlarını bekliyorum :)
      Kuşlar Yasına Gider'i en kısa zamanda okumayı planlıyorum :)

      Sil
  4. Keşke okunmak istenenlerle okunanların hızı paralel artsa :D Fahrenheit 451'i merak ediyorum ben de. Kütüphanede bakışıyoruz biz de sürekli ama daha zamanı gelmedi :D
    Sepetindekilere bir an önce kavuşup okursun umarım^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah, keşke keşke!
      Teşekkür ederimm , umarım sende istediklerini en kısa zamanda okursun :)

      Sil
  5. heey bak bi son yazısımaaa :)

    YanıtlaSil
  6. Yazını okurken evet evet buda benim listemde buda buda diyerek okudum :) İçlerinden Başlangıç ile yakında kavuşacağız seninde en kısa zamanda hepsiyle kavuşman dileğiyle **

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zevklerimiz ortak öyleyse :)))
      Teşekkür ederim inşallahhh :))

      Sil
  7. Ah hiç başlayamadığım kitap Gülün Adı, elli kere başlayıp ilk on sayfadan öte geçemedim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle deyince bir korktum , umarım ben okuyabilirimm :)

      Sil
  8. Gülün Adı bende de var. Okumayı çok istiyorum ama gözüm de korkmuyor değil.

    Başlangıç benim de almak istediğim kitaplardan.

    Amin Maalouf'un Semerkant'ı da beğeniliyor. Ben yazara o kitapla başlayacağım.

    Umarım istediğin bütün kitaplara sahip olursun :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herkes böyle dediği için benimde biraz gözüm korktu :/
      Maalouf'la bende bu kitapla tanışmayı düşünüyorum .
      Teşekkür ederiimm :))

      Sil
  9. Bende merakla bekliyorum hepsini okumayı :)
    Teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  10. Merhaba, Deep blogunda bahsetmiş, bende geldim. 😊

    Kuşlar Yasına Gider bendede var, ancak henüz okumadım. Bende bu kitapta yanacağım yazarla. 😁

    Fahrenheit 451'ide okumayı çok istiyorum. Biraz 1984'e benzetenler var. Ne kadar benziyor bilmiyorum ama distopya olması okumak istemem için yeterli bir sebep. 😁

    Umarım istediklerine kavuşursun. Sevgiyle kal... 🤗

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba , hoş geldin :)
      Bende çok merak ediyorum benden önce okursan yorumlarını bekliyorum :)

      1984'ü çok beğenerek okumuştum bunu da kesin severim o zaman :)
      Çok teşekkür ederim :))

      Sil

Yorumlarınız için teşekkür ederim :)
Yorumlarınızı anonim olarak da bırakabilir ve beni bilgilendir butonuna basabilirsiniz :)