Mim : Sinema Ve Ben

by - Ocak 29, 2018

Merhabaaaa ! Şu an ilk kez mimlenmiş olmanın heyecan ve mutluluğunu yaşıyorum . İlk gördüğümde 'Nasıl ya ? Ben mi ? ' şoku geçirdim . Öncelikle bu ilk heyecanı bana yaşatan İlkay Özgür'e çok teşekkür ederim . İlkay'ın mim yazısı için Buraya tıklayabilirsiniz .



                                  (Bu mimi başlatan Öneri Makinesi'nin yazısı için de buraya)


Artık sorulara geçebiliriz ;

1-Sinemada izlediğin ilk film ?

Nedendir bilmem ben sinemayla biraz geç tanıştım . Yanlış hatırlamıyorsam ilk izlediğim film ilkokul hocamızın bizi götürdüğü 1.Dünya Savaşı'nı anlatan 120 adındaki film idi . Bunun öncesinde ailemin bana aldığı cd'leri izlerdim . 

2-Film en güzel ........'de/da izlenir ?

Belki sinemayla geç tanışmış olmam belki başka sebepler bilemeyeceğim ama ence film en güzel evde şöyle rahat rahat uzanarak izlenir . 

3-Film izlerken olmazsa olmazın var mı ? Varsa neler ?

Kesinlikle sessizlik ve konsantrasyon . Ben filmi izlerken içinde olmayı sanki bende yaşıyormuş gibi hissetmeyi seviyorum . Bu yüzden film izlerken yanımda sürekli konuşmaya meyilli olan telefonuyla uğraşan biri oldu mu katlanamıyorum .

a.Tek başına mı kalabalık mı ?
Mümkünse tek başıma . Dediğim gibi film izlerken içinde olmayı seviyorum . Bu yüzden tek başıma daha fazla yoğunlaştığımı hissediyorum.

b.Mısır mı cips mi ?
Pek birşey yemeyi sevmem ama illa da olacaksa çekirdek :)

c.İki boyutlu üç boyutlu mu ? 

İki boyutlu .. Bazen izlemeyi çok istediğim filmler sinemada üç boyutlu olabiliyor o zamanlarda tercih etmek zorunda kalıyorum sadece üç boyutluyu .

d.Avm sineması mı sokak sineması mı ?
Sokak sinemasına bir kaç kere gitmiştim . Fiyatları daha uygun oluyordu . Fakat kapatıldı . O yüzden artık Avm Sinemasını tercih ediyorum.

e.Filmden önce filmin fragmanını izlemek mi,yorumlarını okumak mı ?

Pek film yorumu okuyan bir insan değilim genellikle fragman izlerim . Bazen fragmanlardan emin olamadığımda yorumları da okurum .

Sorular bu kadardı. Şimdi de bende bu mime bir kaç kişiyi davet etmek istiyorum, yaparlarsa çok sevinirim :)

                                                          Dövüşürken Hanımefendi Değilim
                                                          Devrik Cümleler
                                                          Ebemkuşağı
                                                          Feri Peri
                                                          Cem Kazan
                                                          Bayan Safir Mavi

You May Also Like

17 yorum

  1. Bende çok yaramaz bir çocuktum akıllı olduğumda izletirlerdi bidee mario oynatırlardıı :)
    Çok teşekkür ederimmm :)

    YanıtlaSil
  2. Yaptım ki... :) Teşekkür ederim mimlediğin için...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen okuyorumm . Asıl ben teşekkür ederimm :)

      Sil
  3. Çok özür diliyorum bir süre mim yapamayacağımdan ötürü :( Ama beni de unutmayıp mimlediğin için çok teşekkür ederim.
    İlk mimimi yaparken henüz daha ilk mimim ve etiketlenmem olduğu için yapmıştım. Umarım gücenmezsin :(
    Bu mimi önce Şule Uzundere'nin bloğunda gördüm ben de :)
    Ben sokak sinemasında çok film izledim, sokak sineması olduğunu bilmiyordum o zamanlar tabii :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorun değil canımm :),
      Sokak sinemaları çok güzell oluyor :)

      Sil
  4. Ben yorum yazdım sanıyorum ama yazmamış mıyım, bir daha yazayım 😊

    Mimi yaptığın için teşekkürler, çok güzel olmuş 😍 Sessizlik film izlerken hepimizin aradığı şey sanırım 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim böyle bir mim başlattığın için :)
      Evet , kesinlikleee !

      Sil
  5. Benim sinemayla tanışmam daha geç, 8.sınıftaydım :-(

    3 boyutlu filmler 2 boyutlu seçenekle gösterime girmediği için ben de tercih etmek zorunda kalıyorum ama tercihim 2 boyutlu filmler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende geç tanıştığım için üzülüyorum biraz ama geç olsun güç olmasın diyelim artık , napalım :),
      3 boyutlu filmlerin pek de bir anlamı yokmuş gibi geliyor bana :)

      Sil
  6. Yaşasın sinema diyelim o zaman...

    YanıtlaSil
  7. Güzel bir mim olmuş keyifle okudum.Bende en kısa zamanda yapacağım teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  8. ayy ben de sanki filmin içinde olurum çok konsantre oluruuum :)

    YanıtlaSil
  9. Cevaplarını okuduktan sonra bende "zarif bir prenses film izliyor" edası yarattı :) <3
    Sokak sineması bulduğun yerde gir valla, çok uygun oluyor fiyatları. Eline sağlık yayın için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy teşekkür ederimm :)) Ama ben nerde prenseslik nerdee :D
      Bulmak o kadar kolay olmuyor malesef , günümüz koşulları da malum olanı da kapatıyorlar :/

      Sil

Yorumlarınız için teşekkür ederim :)
Yorumlarınızı anonim olarak da bırakabilir ve beni bilgilendir butonuna basabilirsiniz :)