Rapor : Mart | 2018

by - Nisan 01, 2018


Herkese merhabalar ! Şu aylar nasıl tıpır tıpır geçiyor anlamıyorum yahu !
Sınavlarımın başlamasına 4 gün kalmışken son sürat not çıkarmaya devam ediyorum bu nedendendir ki sadece 1 kitap okuyabildim . Şuan elimden olan bir kitap ise diğer aya sarktı .
Ama bol bol bol film izledim . Çünkü bende şöyle bir huy var sınav zamanlarımda dersten kaçabilme adına ya sürekli film açar izlerim ya da yeni bir diziye başlarım . 
Şimdi neler yaptığıma bakacak olursak ;
--->Neler Okudum ?

Sineklerin Tanrısı/William Golding(Yorumu Burada)

---> Neler İzledim ?

Dizi : 

Fi : Kitabının ilk 2'sini severek okuduğum ama 3.de sıkıldığım için bıraktığım serinin dizisi bende ve Türkiye'de büyük ilgi yaratmıştı . Bende daha ilk bölümünden itibaren merakla izliyordum. İlk bölümlerinde kitaba bağlı kalınmış olması ve akıcılığı kendisini izletmiş olsa da sonrasında artık olayların bir akışta olmaması özellikle de finalinin hayal kırıklığı beni çok üzdü . Fakat söylemeden geçemeyeceğim bir  şey varsa o da Ozan Güven'in oyunculuğuydu . 

La Casa De Papel : İzlemeyen kaldı mı ? Varsa ise lütfen gidip izlesin . Çünkü ben ekrana yapışarak izledim . Özellikle ilk sezonu gerçekten acayip şekilde heyecanlıydı . İkinci sezonunda ise konuyu biraz yavaşlatmışlardı fakat ne olacağı merakıyla izlemeye devam ettim .

Film

Aman Tanrım 2 : Komedi tarzında bir film . Din inancı zayıf olan bir adamın ona Tanrı tarafından işaret gönderilmesiyle Nuh'un gemisini inşa etmeye başlıyor . Ve işler komik ve olağanüstü bir hal almaya başlıyor . Benim beğendiğim bir film oldu .

Esaretin Bedeli : Üstünde çok da bir şey yazmaya gerek duymadığım bir film . Çünkü tek kelimeyle mükemmel ! Zaten film imbd listelerinde en üst sıralarda . O yüzden izleyin , izlettirin derim.

Ruh 2 : Korkunç olmayan korkunç filmi :) Ben ne olay örgüsünü anladım ne de filmi beğendim .

Güliver'in Gezileri : Küçükken kitabını okumayan var  mıdır bilmiyorum ama filmini izleyim derim . Hatta çocuklarınız varsa onları da yanınıza alıp izleyin . Yer yer güldüğünüz yer yer üzüldüğünüz bir film . Gerçekten eğleneceğinizin garantisini verebilirim :)

Görümce : Gupse Özay zaten çok çok sevdiğim bir sanatçı . Bu filmini de çok beğendim . Özellikle hem sosyal mesaj verirken hem de eğlendirmesi çok hoşuma gitti .

Amerikan Pastası 1-2 : Eğlence / Gençlik tarzında bir film . Yıllar yıllar öncesinde çok meşhurdu herkes izlerdi . Bizde arkadaşımla öyle bir açıp izledik . Boş zamanının varsa izleyebileceğiniz eğlenceli bir film .

Sineklerin Tanrısı : Kitabı bu kadar retorik yazılmışken , filminde de  pek bir şey beklemiyordum açıkçası . Ki zaten filmini de beğenemedim .

Mart ayında siz neler yaptınız ? Eğer sizinde tuttuğunuz bir rapor varsa aşağıya linkini bırakabilirsiniz .

You May Also Like

17 yorum

  1. La Casa De Papel'i izlemeyen bir ben kaldım :-) Yaza saklıyorum. Bir günde oturup bütün bölümlerini izleme planım var :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şule Uzundere,
      Zaten başına bir oturunca bir günde bitirmemek elde değil :)

      Sil
  2. Sınav dönemin başarılarla geçsin. Zaman ciddi anlamda çok hızlı geçiyor. Ama sürekli aynı şeyleri yaşamak ve zamanın öyle geçmesi kötü. :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ruhsuz Atmaca,
      Çok teşekkür ederim umarım başarılı geçer. Gerçekten kötü, en çok da bunu sınav dönemi hissediyorum :/

      Sil
  3. Izel hanim,iran sinemasini severseniz size majid majidi'nin filmlerini tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Awdil,
      Merhaba ,daha önce hiç iran sinemasından bir şey izlemedim fakat bu filmle başlayabilirim . Tavsiyeniz için çok teşekkür ederim :)

      Sil
  4. yine dolu bir ay olmuş sanki , gerçi sınavlar geçince eminim daha dolu ayların /aylarımız olacak ama hadi hayırlısı :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitap Eylemi ,
      Film ve dizi yönünden evet ama kitap yönünden hayır :/
      Ay inşallah olur ya dört gözle bekliyorum vala :D

      Sil
  5. Benim raporum da burada, https://okuyanmuggle.blogspot.com.tr/2018/04/aylk-rapor-mart-2018.html :') La casa de papel'i herkes izliyor, beğeniyor diye ben de izleyeyim dedim ama beni sarmadı ya :D Sanırım beğenmeyen azınlıktan oldum çünkü olumsuz yorum görmedim hiç diziyle ilgili şimdiye kadar. Belki birkaç bölüm daha şans vermeliydim bilmiyorum ama yalnızca iki bölüm izledim :D Ben de bu ay sınavlarımdan dolayı çok kitap okuyamadım ama Nisan'da telafi etmeyi umuyorum. Bol okumalar, keyifli seyirleeer :')

    YanıtlaSil
  6. Sınav zamanlarında genelde bende de ders dışı her şeye yönelme eğilimi oluyor :D

    YanıtlaSil
  7. Bende izlemedim La Casa De Papel'i. İzlemeyenlerle bir dernek açmak lazım =) Ülkece hastası olmuş herkes, çok merak ediyorum nasıl bir dizi çıkacak.

    YanıtlaSil
  8. Yeni açtığım kişisel bloğuma desteğinizi ve önerinizi bekliyorum! Sevgiler.B
    www.benirva.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  9. merhaba
    bahar okuma şenliği sonuçlarınızı mail atabilirmisiniz

    info@nilgunkomar.com

    sevgiler ♥

    YanıtlaSil
  10. Merhaba, blogunuzu ziyarete geldim. Benim blogumu yorum ve ziyaretinizle desteklerseniz sevinirim.

    YanıtlaSil
  11. Hoş ve güzel bir blogunuz var. Sizi takibe aldım. Sizi de beklerim,sağlıcakla Kalın.

    https://dizifilmkitaptavsiye.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim :)
Yorumlarınızı anonim olarak da bırakabilir ve beni bilgilendir butonuna basabilirsiniz :)