Etkinlik : 2018 Kış Okuma Şenliği : Kitap Listem

by - Aralık 16, 2017

İlk kez katılacağım bir etkinlik bu yüzden çok heyecanlıyım .  Bu şenliğin detaylarına bu sayfadan ulaşabilirsiniz. Normalde okuldan,sınavlardan dolayı fazla kitap okuyamıyordum fakat tatil geleceği için rahat rahat okuyabilirim artık . Bu etkinliğinde daha amaçlı daha planlı okumamı sağlayacağını düşünüyorum . Kitap listemi oluştururken şuan için elimde olan kitapları değerlendirmeye çalıştım ki şehir dışında da olduğum için kitaplarım kısıtlı. Yine de elimde olanları bir yerlere serpiştirmeye çalıştım zaten ne de olsa amaç okumak :)
İşte kitap listem ;

1.Kategori (10 Puan) : İsminde kış mevsimini çağrıştıran bir kelime geçen veya olayların kışın geçtiği bir kitap

2.Kategori (10 Puan)  : Mektuplardan veya anılardan oluşan bir kitap
''Franz Kafka-Aforizmalar / Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları / 109 Sayfa''  (Tıklayınız)

3.Kategori (10 Puan) : İsminde aşk kelimesi geçen ya da konusu aşk olan bir kitap
''Emile Zola-Bir Aşk Sayfası / Maviçatı Yayınları / 406 Sayfa''

4.Kategori (10 Puan) : Kitabın isminde bağlaç olan bir kitap
''Zülfü Livaneli-Elia İle Yolculuk / Karakarga Yayınları / 114 Sayfa''(Tıklayınız)

5.Kategori (10 Puan) : Beyazperdeye aktarılmış bir kitap
''William Golding-Sineklerin Tanrısı / Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları / 261 Sayfa''

6.Kategori (10 Puan) : Bir şiir kitabı66
''Nazım Hikmet-Henüz Vakit Varken Gülüm /  Yapı Kredi Yayınları / 105 Sayfa''(Tıklayınız)

7.Kategori (10 Puan ) : Kitabın isminde sayı olan bir kitap
''Stefan Zweig - Bir Çöküşün Öyküsü / Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları / 48 Sayfa ''

8.Kategori (10 Puan) : Kitabın isminde -mek -mak eki almış kelime olan bir kitap 

9.Kategori (10 Puan) : Türk ya da Dünya klasiklerinden bir kitap
''Stefan Zweig - Bilinmeyen Bir Kadının Mektubu /  Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları / 62 Sayfa''(Tıklayınız)

10.Kategori (10 Puan) : Nobel ödülü almış bir yazarın ilk kitabı

11.Kategori (10 Puan) : Doğduğunuz yıl ölmüş olan bir yazardan bir kitap

12.Kategori (10 Puan) : Polisiye türünde bir kitap
''Joseph Conrad - Casus / Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları / 307 Sayfa ''

13.Kategori (10 Puan) : Yapı kredi yayınlarından herhangi bir kitap

14.Kategori (10 Puan) : En az 500 sayfa olan bir kitap
''Douglas Adams - Otostopçunun Galaksi Rehberi / Alfa Kitap / 868 Sayfa ''

15.Kategori (10 Puan / hepsini okuyana ekstra 20 Puan) : Adında aynı kelime geçen iki kitap

16.Kategori (10 Puan / hepsini okuyana ekstra 20 Puan) : Adı aynı olan iki yazardan birer kitap

17.Kategori (10 Puan / hepsini okuyana ekstra 40 Puan) : Şimdiye kadar hiç kitabını okumadığınız dört yazardan birer kitap [Yazarların ikisi Türk , ikisi yabancı , ikisi kadın , ikisi erkek olmalı]
''Albert Camus - Yabancı / Can Yayınları / 110 Sayfa ''(Tıklayınız)
''Yakup Kadri Karaosmanoğlu - Yaban / İletişim Yayınları / 198 Sayfa ''
''Ayşe Kulin - Gizli Anların Yolcusu / Everest Yayınları / 524 Sayfa ''
''Jane Austen - Aşk Ve Gurur / Rıhtım Yayınları / 288  Sayfa '' (Tıklayınız)

18.Kategori (10 Puan / Hepsini okuyana ekstra 40 Puan ) : Aşağıdaki ülkelerde doğmuş yazarlardan birer kitap [Finlandiya , İsveç, İspanya, Rusya]

You May Also Like

14 yorum

  1. şenliğe hoşgeldin
    keyifli okumalar dilerim ♥

    YanıtlaSil
  2. güzel kitaplar..keyifli okumalar..🙂

    YanıtlaSil
  3. Stefan Zweig - Bilinmeyen Bir Kadının Mektubu , Jane Austen - Aşk Ve Gurur, Albert Camus - Yabancı benim de okuduklarımdan :) Nazım Hikmet-Henüz Vakit Varken Gülüm; çok iyi bir seçim olmuş, keşke ben de seçseymişim dedirtti :)
    İyi okumalar dilerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim yorumun ve güzel dileğin için :) Pek şiir okumayan biriyim bu yüzden iyi bir başlangıç olur diye düşündüm hatta biraz başladım bile, sana da mutlaka öneririm :)

      Sil
  4. Liste şahane duruyor. Büyük olasılıkla Yaban'ı ben de listeme ekleyeceğim. Keyifli okumalar^^

    YanıtlaSil
  5. Harika bir kitap kurdu tanidim:)))
    Nazim hikmet-henuz vakit varken gulum okumustum cok etkiliydi ve bide ayse kulin-gizli anlarin yolcusu kitabini cok merak ediyorum:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaa çok tatlısın :)
      Bende şuan okuyorum güzel gidiyor :)
      Ayşe Kulin'in kitabı aslında bir seri kitap bu ilk kitabı ikincisi de 'Bora'nın Kitabı'. Okursan eğer aklında bulunsun :)

      Sil
  6. iyi liste bikaç dışında güçlü kitaplar galibağaaa :) bir deee, 18. madde için, esseve rin'deki yorumlarıma bak ordan seçersin sen deeee :) bak diyer kotogori :) ler için de gerekirse yardım ederim heeee :) viva la books :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında çoğu kategoriye bende buldum ama sınavlardan dolayı okuyamam diye yazmak istemedim eğer okursam eklicem ama :))
      18de baya zor onda zorlanmıştım işte. Hemen bakıyorum yetişirse eğer okuyup eklicem , teşekkür ederim deep :))

      Sil
  7. Çok sevdiğim yazarlar var listende. Zweig, jane Austen, Zülfü Livaneli gibi. Hepsini sen de benim gibi seversin umarım.

    Sineklerin Tanrısı'nın filmini izlemiştim. Kitabını da okumak istiyorum ama henüz okuyamadım. Yorumunu bekliyorum.

    İyi okumalar :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birçok yazara aşinayım bu yüzden seveceğimi umuyorum bende :)
      En yakın zamanda okuyup yazacağım o zaman :)
      Teşekkür ederim :)

      Sil

Yorumlarınız için teşekkür ederim :)
Yorumlarınızı anonim olarak da bırakabilir ve beni bilgilendir butonuna basabilirsiniz :)